کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: تجارت با بهره گیری مناسب از مزیت مرزها و همچنین فعالتر شدن بازارچه های مرزی از دیگر اولویت های جدید كاری استان خواهد بود.

نارویی با اشاره به نظر و تصمیم اخیر هیات دولت بر رونق هر چه بیشتر بازرگانی سیستان و بلوچستان تاكید كرد.

استاندار در خصوص تغییر احتمالی مدیران سیستان و بلوچستان گفت: مدیران در هر دستگاهی فعالیت می كنند برایم محترم هستند به شرطی كه در هر مسوولیتی پاسخگو بوده و كارها را با دقت انجام دهند.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید استان نظارت بر كارها دقیق خواهد بود، در دفترم و پشت درهای بسته تصمیم گرفته نخواهد شد بلكه بدون اطلاع قبلی از تمام ادارات سركشی و اگر كارها درست انجام شود از مدیر مربوطه حمایت می شود اما اگر نارضایتی باشد و وظایف محوله بنحو احسن انجام نشده باشد، طبق ضوابط برخورد خواهد شد.

نارویی در زمینه برنامه های در نظر گرفته شده برای مقابله با بحران خشكسالی گفت: بر اساس مذاكرات انجام شده با مسوولان دست اندركار پیگیری و مذاكرات لازم با افغانستان در زمینه تامین حق آبه ایران از رود هیرمند انجام خواهد شد زیرا احیای تالاب هامون و منطقه سیستان اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: با در نظر گرفتن تشدید پدیده خشكسالی، صرفه جویی در مصرف آب جنوب استان باید با دقت بیشتری انجام شود البته ذخیره سازی آب در پشت بندها و سدهای احداث شده بستگی به نزولات آسمانی و رحمت الهی دارد.

استاندار اظهار داشت: برای آبرسانی به زاهدان نیز باید چاره اندیشی اساسی انجام شود، آب در حد مورد نیاز در اطراف كوه تفتان و همچنینن رودماهی وجود دارد بطوریكه در زمان زرتشتیان نیز در این منطقه سدی ساخته شده بود كه از آثار باقی مانده آن دیدن كرده ام و می توان مجددا اقدام لازم برای بهره گیری از آب این رودخانه را انجام داد.

نارویی همچنین از مردم سیستان و بلوچستان خواست چنانچه فرد یا افرادی به نقل از وی مطلبی عنوان كرده و یا خود را مرتبط معرفی كردند، آن را نپذیرند.

وی با تاكید مجدد بر اینكه پنج مذهب شیعه، حنفی، حنبلی، شافعی و مالكی به مانند پنج انگشت هستند، گفت: همه ما همچون پنج برادر در پنجه روزگار به تنهایی یك علم و هنگام اتحاد چون مشتی بر دهان دشمنان اسلام و نظام بویژه آمریكا و رژیم صهیونیستی هستیم.

گفتنی است 'علی محمد آزاد' استاندار قبلی سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار جدید همدان منصوب شده است.

معارفه 'حاتم نارویی' استاندار جدید سیستان و بلوچستان هفته جاری با حضور وزیر كشور در زاهدان برگزار می شود.

استانداران كشور با تصویب دولت و حكم رییس جمهوری منصوب می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com